Wij doen ons best om ervoor te zorgen dat de producten voldoen aan jouw verwachtingen. In het geval dat je een artikel ontvangt dat niet in perfecte staat verkeert, voorzien wij je graag zo snel mogelijk van een passende oplossing. Eventuele gebreken of verkeerd geleverde producten dienen binnen 14 dagen na levering aan Bricks Leerdam schriftelijk te worden gemeld per email (bricksleerdam@gmail.com) of via het contactformulier.
Bespeelde LEGO®sets zijn gecontroleerd op compleetheid. Bij de productomschrijving staan alle bijzonderheden genoemd. Mochten er onverhoopts toch één of meerdere onderdelen missen, dan zorgt Bricks Leerdam voor een passende oplossing.
Als er bij een nieuwe LEGO®set onderdelen missen of beschadigd zijn, dient u dit aan te geven bij LEGO® zelf. Ga hiervoor naar: https://www.lego.com/nl-nl/service/replacementpart. of neem telefonisch contact via nummer 0800 022 2219. LEGO® stuurt dan nieuwe onderdelen op naar het opgegeven adres.
Bespeelde LEGO®sets zijn gecontroleerd op compleetheid. Bij de productomschrijving staan alle bijzonderheden genoemd. Mochten er onverhoopts toch één of meerdere onderdelen missen, dan zorgt Bricks Leerdam voor een passende oplossing.
Als er bij een nieuwe LEGO®set onderdelen missen of beschadigd zijn, dient u dit aan te geven bij LEGO® zelf. Ga hiervoor naar: https://www.lego.com/nl-nl/service/replacementpart. of neem telefonisch contact via nummer 0800 022 2219. LEGO® stuurt dan nieuwe onderdelen op naar het opgegeven adres.